maandag 22 november 2010

Veluwse woestijn wandeling

Eindelijk weer eens een berichtje in mijn blog.
Ga proberen wat regelmatiger berichtjes te plaatsen.
Een paar weken terug een GPSmap 60csx van Garmin aangeschaft in eerste instantie voor mooie wandelroutes.
Na wat gespeeld te hebben met het apparaat was het vorige week een grote (20km) wandeling gemaakt.
De route heet Veluwe Woestijnen.
Deze route heb ik van http://www.ontrack.nl/home.asp al meer van deze site gehaald en werkt perfect.




























5 opmerkingen:

  1. Hoi Erjen
    Heerlijk om hier weer een update te zien..Zo te zien een prachtig stuifgebied..
    Gr Henk Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer nieuwe foto's te zien! Het ziet er uit als een mooi gebied!
    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi gebied!
    goed vastgelegd...
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erjen
    wat een mooie gebied is het daar
    mooie foto's
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Arjen,

    Leuk om weer eens foto's van je te zien! :-)
    De Veluwe is ook een mooi gebied waar we graag komen.
    Leuk om even mee te wandelen!!

    Wat mijn gps track betreft, die zal ik even uit mijn gps moeten downloaden en dan kan ik hem naar je mailen. Ik zal morgen even kijken.

    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen