maandag 24 januari 2011

Bloggers wandeling AWD

Zondag was er de Bloggers wandeling in het AWD.
Het idee van Henk Bos heeft ondanks het wat trieste weer veel mensen naar het AWD gebracht.
Het eerste gedeelte werd er door Paul van der Stap vakkundig uitleg gegeven  over verschillende aspecten van het AWD.
Ik vond dat hij het leuk bracht,en ben weer wat wijzer geworden, Paul bedankt.
Daarna zijn we met een klein groepje nog de hele dag aan de wandel geweest.



De herten waren vandaag niet veel in ons wandel gebied,in de verte deze groep.
 De Vos


 Wilde zwaan
Toch nog een hert tussen de bomen


 De varen waar ik op de blog van Henk Bos over gelezen had nu  door Henk ook in het echt gezien.
Prachtig hoe zo'n varen op deze plek kan groeien.

De wandeling van vandaag.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Arjen,
    Leuk je foto's van de wandeling van gisteren en je hebt de vos ook mooi op de foto gezet gaaf hoor!
    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arjen, wat leuk dat je onze route hebt aangegeven, leuk speeltje die route planner.
    De varen heb je er mooi opstaan, zo zie je goed hoe die in de diepte groeit.
    Landschappen en vossen heb je er ook mooi opstaan.
    Ik vond het leuk om je te ontmoeten,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Arjen
    Ik vond het heel leuk je ontmoet te hebben..De wandeling geeft wel moi aan wat we allemaal gelopen hebben. De varen staat er wel heel mooi op.
    We gaan elkaar nog wel eens tegen komen in de AWD.
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi, ik vond het ook een leuke dag, ik ben met Paul mee terug gegaan...was voor mij lang genoeg...
    je hebt erg mooie plaatjes gemaakt....
    ik kom je vast weer eens tegen in het AWD!
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Arjen
    De vos is leuk geworden je hebt een mooie sirie van de AWD gemaakt.
    Het was een leuk dagje zo met ze alen .
    Groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Arjen,

    Leuk je ontmoet te hebben.
    Mooi dat je alles met de gps hebt vastgelegd en we terug kunnen zien wat we hebben gelopen.
    Het zullen zo denk ik toch wel aardig wat km's zijn geweest.
    Je hebt een mooie fotoserie gemaakt.
    Mooi ook de varen. Daar ga ik nog een keer voor terug met wat minder mm's.

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Arjen,

    Wat een prachtige foto's heb jij gemaakt, ondanks het druilerige weer. De vos staat er super op, ook de Wilde Zwanen vind ik goed gelukt.

    Ja was inderdaad te druk om iedereen te leren kennen.

    Was jij diegene die vanaf monopod gefotografeerd heeft?

    Groeten,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had zondag geen monopod mee.
    Tijdens de wandeling had ik er de 70-200 er opzitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Arjan,
    Wat leuk die route, we hebben wel een paar keer en rondje gelopen zie ik. En in totaal toch een aardige afstand, stond dat ook op je GPS? Ben wel benieuwd.
    Mooi close up portret van de vos, en de varen heb je ook heel mooi.
    Het was een gezellige wandeling, leuk je ontmoet te hebben.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We hebben ongeveer 18km gelopen.
    http://www.a-trip.com/tracks/view/68136
    Daar kun je de route nog een s bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen