zaterdag 22 januari 2011

Rondje Meijendel

Weer eens naar Meijendel geweest om daar een GPS route te lopen.
Een korte maar mooie wandeling,met helaas wat regen.

 Het was nog vroeg de buizerd kon nog rustig op het gras bij de speeltuin rusten.

 Het gebied waar Galloway runderen en Konikspaarden rondlopen

 Genoeg aanwijzingen dat ze er zitten maar ben ze vandaag niet tegengekomen
Het vogelscherm
 Wat er achter zat



De runderen niet gezien,het gebied waar ze lopen was ik nog nooit geweest.
Binnenkort wat langer door het gebied zwerven.

4 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes Arjen
    De boom gespiegeld in de plas vind ik sùper mooi.
    Jammer dat je de koeien en paarden niet hebt gezien.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben even mee gelopen, mooi gebied.
    Ik kon vorige week ook de dieren bij ons in het gebied niet vinden, het leek wel of ze op stal stonden.

    Gr.Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meijendel, ook al zo'n mooi gebied. Ik wil er ook nog eens heen, want deze foto's laten wel zien dat het de moeite waard is. Even uitzoeken of ik er per OV kan komen.

    BeantwoordenVerwijderen