maandag 17 januari 2011

Toppunt van de Heuvelrug

Gisteren de GPS  route Toppunt van de Heuvelrug gelopen deze is ook op ontrack.nl te vinden.
Een erg mooi en afwisselende route door door bos en hei langs water en het historische dorpje Ameronge.

Bij Ameronge de route wat moeten aanpassen in verband met het hoge water






Door de boomtoppen is het pad nog zichtbaar.











Egelmeer







De oranje gemerkte bomen worden gekapt



Meestal ligt het hout netjes langs de kant

Soms ligt het gewoon op de wandel paden

Amerongse berg


Mooie vergezicht met in de verte de sluizen




Tabaks schuur

Hoog water bij kasteel Ameronge

De tuin van het kasteel is ook ondergelopen.


Weg afgesloten voor auto's het water kwam er hier en daar al overheen.






Ameronge



5 opmerkingen:

  1. Het zijn weer mooie foto’s
    Ik heb lekker mee gewandeld door je foto’s
    Groetjes Herman,.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Arjen

    Kon je nu de route lopen of moest je het aanpasssen door het hoge water.

    gr.Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gedeelte van de foto loop je nu door het dorp.
    Er is nog een stuk waar je niet langs kon dat loopt gelijk met een fietspad die een klein stukje verderop ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arjen
    Prachtige serie UH...Ik kijk wel eens op de site van UH en heb dar ook de tabbaks schuren wel eens gezien. een prachtige omgeving trouwens.
    Gr Henk
    p.s. Ik weet niet of je het bewust doet hoor (dan heb ik dit niet geschreven :)...Maar je kunt je foto's groter plaatsen in je blog als je dat wilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de foto's eigenlijk op normaal staan.
    Verklein ze nog met BD Sizer voor ik ze upload.
    Vanmorgen een rondje Meijendel gedaan ga proberen ze wat groter te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen