zondag 13 februari 2011

Middagje AWD

Vandaag laat naar het AWD geweest,ga meestal vroeg.Nu zo rond half 1 bij Panneland,zonder vaste route maar wilde wel even langs de vossen en Waterspreeuw.





Helaas krijg ik me route niet geĆ¼pload bij @trip dus dan maar even zo:

Ga er vaak langs maar vandaag eens door het gebied Eiland van Rolvers gelopen.



Met uitzicht op de Zwanenplas een broodje gegeten op grote afstand kwam o.a deze gans langs.
De vossen waren ook weer thuis vandaag,heb er 2 gezien.





In de verte bij de vossen was dit mijn enige herten voor vandaag
De waterspreeuw,de hype is over denk ik,heb er geen fotograaf gezien.



7 opmerkingen:

  1. Hoi Arjen,
    Leuk resultaat van deze wandeling. Ben benieuwd hoelang de waterspreeuw og blijft, ik heb hem nog niet gezien. De kleine oranje puntjes zijn het meniezwammetje. Leuke vossenserie.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arjen
    Prachtige foto van de vos..Met zijn bek wijd open..Dat zijn de mooie momenten.En de Hype van de waterspreeuw is misschien wel over. Maar het blijft natuurlijk een heerlijk beessie om te fotograferen.
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Arjen,
    Het zijn geweldige foto’s de waterspreeuw de vos het is een gevarieerde serie.
    Helemaal top.
    Groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Arjan, de waterspreeuw voor jou alleen.
    Vossen staan er ook heel mooi op en leuke macro`s.
    Leuke serie weer,
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Arjan,
    Je was iets later dan mij denk ik. Toen wij bij de waterspreeuwen waren , stonden er wel 10 fotografen. De vossen blijven leuk he, en jij hebt van het meisjesvosje hele mooie foto's, het is ook een prachtdier.
    En ik zie dat jij ook oog hebt voor de kleine dingen (zwammetjes).

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De vos met de open bek... wat een moment! geweldig
    Groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Ajan deze vosjes wil ik ook wel eens zien.
    Maar dan wel rustig aan lopen!!

    BeantwoordenVerwijderen