zaterdag 19 februari 2011

Paalwandelen

De 2e route die ik gelopen heb heet Paalwandelen of wandelende palen.
Vergeet nog wel eens om de tracklog aan te zetten vandaar het verschil in start en eindpunt.

Waar dankt de route zijn naam aan?
Is het omdat hij begint bij Strandtent Paal 9
Zijn het de vele palen op het strand.












Of zijn het de vloedlijn palen. 














Langs de kust veel Drieteenstrandlopers
 En Scholeksters
 En een vissersboot
Het eerste stuk door de Bollekamer zou als dit gebied heet lopen weer Schotse Hooglanders.
Deze lagen lekker tussen de duinen te rusten en te grazen.



 Ook lopen er wat paarden in het gebied.

Vanuit deze bunker een prachtig uitzicht






Het laatste stuk waren ook weer Schotse Hooglanders die me wat minder vriendelijk leken.
Een paar kwamen op me af lopen zodat toch maar besloot een stukje door het duin te gaan.





Het was een mooie wandeling een aanrader.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt je best weer gedaan Arjan.
    Mooie plaatjes geschoten en leuk die route zo op de kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arjen..
    Ja..Ik zou ook een stukje omgaan voor die hooglanders...trouwens ik heb voor Konikspaarden (een stuk of vijftig) ook wel eens een heel eind omgelopen.
    De boer op Solex :) ...En de hazen..Ik zag er vandaag één rechtop bij mijn werk in de tuin..Het viel me op dat die hazen enorm groot kunnen zijn..Prachtige beesten..
    Ook de bunker is heel gaaf...Een mooie log Arjen

    BeantwoordenVerwijderen