zaterdag 19 maart 2011

Buizerds boven AWD

Vandaag weer eens lekker een middagje in het AWD rond gelopen.
Dit keer vanaf de Oase met als eerste doel een jaarkaart voor het parkeren,kosten €35.






Het begin stuk van de wandeling was vooral  de lucht interessant,het geluid van de buizerd was vaak te horen,pracht gezicht 4 van deze vogels boven het AWD.






Vandaag ook weer veel herten gezien.



De koeien genoten ook van de zon


Moeflons
Koolmees
 Witte kwikstaart
 Gansen
 Zwaan
 Grote gele kwikstaart?
Kwam het meest overeen met het plaatje van vogel gids Nederland.
Wie weet welke dit is?


Het was een mooie middag,genoten van de zon de vogels herten en de natuur.
Ook nog even bij de vossen langs geweest wel gezien maar weinig foto's van gemaakt.
Voor wie er naar zoekt vandaag een sigma zonnekap gevonden.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Arjen

    Mooie wandeling zo te zien, ben zelf vanmorgen op pad geweest voor de ijsvogel, wel gezien maar kon niet echt een plek vinden om hem goed te fotograveren.

    gr.Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arjen
    Mooie wandeling Heb je achter de rug het zijn weer hele mooie foto’s gaaf die buizerd.
    Groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd het kort (weinig tijd).
    Prachtige beelden, de zwaan met het verloop van kleur in het water vind ik de mooiste.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's van de buizerds. En de vogel lijkt op de grote gele kwikstaart. Zeker weten doe ik het niet.
    gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Arjen,

    Vooral je Buizerds opname in vlucht vind ik mooi om te zien. Mooie variatie aan vogels gefotografeerd. De laatste vogel is volgens mij een Rietgors.

    Ik dacht dat de Moeflons inmiddels alweer weg waren in de AWD.

    Zit de Waterspreeuw er trouwens nog?

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arjen,
    Geweldig mooie foto's!
    Het is inderdaad een grote gele kwikstaart, en de vogel op de laatste foto's is volgens mij een rietgors

    BeantwoordenVerwijderen