zaterdag 23 april 2011

Kort bezoek AWD

Vrijdag een middagje vrij en de planning was tussen 3 en 4 richting het AWD te gaan het werd uiteindelijk tegen 6 uur.
Er stonden niet veel auto's op Panneland en onderweg ben ik ook maar een paar mensen tegengekomen.
Deze keer geen route erbij had de gps niet bij me.



Al snel kwam ik de eerste herten tegen.


Vandaag weer eens met de tussen ringen  bezig geweest.




Zwaan in het water langs Eiland van Rolvers
 Een klein stukje verder een vos niet op de bekende blek dus dacht eerst snel een foto maar deze was ook tam.
 Hij/zij kwam naar me toe en vervolgde zijn weg in de richting waar ik vandaan kwam.
 De zwanen hielden hem ook goed in de gaten.
 Zo aan de lucht te zien leek er regen te komen dus ben ik hier maar weer terug gelopen.
Vlak bij Panneland nog als afsluiter een hertje rustig van de avond te genieten.

Het is maar een korte wandeling geworden van een 2 1/2 uur anders dan gepland maar toch weer veel gezien.
De regen is er niet gevallen,onderweg naar huis wel wat plekken waar het geregend had.

6 opmerkingen:

  1. Hoi arjen
    een mooie wandeling en veel mooie foto's
    de vos vind ik topie.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie afsluiting van een dag deze AWD wandeling. Een mooie vos ook.
    Fijne Pasen, groeten Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker dat het zo rustig was in de AWD op zo`n mooie avond.
    Heel leuk verslag met leuke foto`s maar de overzichts foto met de zwanen in het water en de vos op de kant vind ik een topper.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arjen
    Je heb prachtige foto's gemaakt in de avond daar.
    Dat is genieten als het niet druk is.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie wandelfoto's heb je neergezet.
    In je vorige blog vind ik de paardenbloem foto van onderaf genomen een schitterende opname.

    groet,
    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie die ik even had gemist.
    Mooie macro van het viooltje en wat een mooie vos, tam of niet...een prachtig dier.

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen