zondag 8 mei 2011

Maasduinen

Het vakantiepark waar ik afgelopen weekend was  ligt in het gebied Maas en duin daar maandag nog een dagje doorgebracht.
De wandeling begon in het plaatsje Well,het is een route die alle variaties van het gebied laat zien.







 De route gaat deels over bestaande routes





 Een groot gedeelte gaat langs Reindermeer die je ook helemaal rond kunt lopen of halverwege het trekpontje nemen.




Vanaf de brug het Reindermeer
Het water is in het meer prachtig helder
 De andere kant in de verte de sluis
 Door de harde wind veel golven.
 Er staat ook een vogelkijkhut

Op een rustig plekje gespot
Ook hier weer veel in bloei.




In de omgeving van de schaapskooi 



 Asperge

Graszoden


 Zoek de haas



 Hint


 Start eindpunt van de wandeling
 En ook deze spreuk kan ik beamen
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie wandeling en wat heb je er een leuke afwisselende fotoserie van gemaakt! groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arjen
    mooi park en mooie beelden.
    groetjes herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Arjen,

    Ik ken het park, ben er vorig jaar of 2 jaar geleden geweest. Echt een schitterend mooi park. Ik ben toen rondom het hele mooie heldere meer gelopen. Ik herken een aantal foto's. Heb je toevallig niet veel Groene Kikkers gezien in die kleine plassen, of waren die soms uitgedroogd. Ik was er ook toen begin Mei en zat echt vol met Groene kikkers, ze staan ook op me blog die foto's.

    Het is jammer dat ik er zo ver vandaan woon anders had ik daar zeker alweer geweest. Bij de vogelkijkhut heb je mooi overzicht over het natuurgebied. De wintertaling heb je er mooi op gekregen.

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen