zaterdag 24 september 2011

De kleine en de grote op de Wildbaan

Donderdag met een aantal mede bloggers weer naar de Hoge Veluwe geweest.
We gingen natuurlijk voor de Edelherten,we waren al vroeg dus eerst langs de boshut.
Het was nog wat aan de donker voor mooie foto's ga daar nog wel eens met wat lichtere weer.
Andere die later kwamen hebben daar nog mooie dingen gezien kijk naar de foto's van Miranda en Ghita
Voor mij waren dit de  die nog redelijk waren.
Een gewonde Koolmees
 Boomklever
Op de wildbaan was hert kleine hertje weer de gangmaker




De film optie van de camera vandaag ook eens geprobeerd. Een stukje van het hertje in de waterpoel.

Natuurlijk was het mannetje er ook.



Ook van hem een filmpje gemaakt.

Het is een mooie dag geweest waar ik toch weer wat bloggers heb ontmoet.


14 opmerkingen:

  1. Hoi Arjen, prachtige foto`s vanuit de hut en ook van de Herten.
    Wat heb je schattige foto`s van het kleintje.
    Goed idee om de filmfunctie van je camera te testen, wat is het leuk die kleine te zien rondspringen en ook de grote man te zien lopen.
    Ook gaaf dat je de camera`s hoort klikken.
    Dit was echt genieten!
    Ik hoop dat je morgen weer veel moois te zien krijgt,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! Arjen, ik zou heel graag ook bij die wildbaan willen kijken, kun je me vertellen waar ik die kan vinden?
    Een heerlijke serie heb je ervan gemaakt!
    Groeten,
    marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Arjen,

    Het was erg leuk om alle bloggers bij elkaar te zien. Een spontane gezamenlijke actie. Je hebt de mooie, bekende momenten geplaatst. Ik ben nog bezig met uitzoeken, ik head er weer veel te veel gemaakt.
    Leuk die filmfragmenten. De rare capriolen van het kalfje kun je beter filmen dan fotograferen.
    groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie, ik vrees dat we toch wat hebben gemist op veld 2. Leuk fllmpje van het kleine hertje, wat is het toch een poepie, echt leuk om naar te kijken. En in jouw filmpje zie je dat helemaal, leuk springding.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Arjen,
    in een woord geweldig.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arjen,
    Prachtige serie heb je gemaakt, en wat leuk het filmpje van die kleine en al het geklik van de camera's.
    Was wel een mooie avond met meerdere bloggers.
    Heb vanmiddag een deel van je lage veluwe route gelopen, en bijna geen foto gemaakt.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Arjen,
    Leuk je nog eens ontmoet te hebben, was echt gezellig zo met een stel bloggers
    Wat een goed idee om de capriolen van het kalfje te filmen, daar heb ik niet aan gedacht, nou ja dan geniet ik nu maar van jouw filmpje en moet ik nóg een keer heel hartelijk lachen om dit heerlijke beest, voor mij het mooiste moment van de dag!
    Prima serie, en ook nog eens het zogende kalfje, die heb ik helaas gemist.
    groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Arjen,

    Wat een prachtige dag moet jij gehad hebben op de HV. Schitterende foto's van de Edelherten, mooie kleuren en goede scherpte. Het kalfje stal natuurlijk de show. Leuk ook die filmpjes. Geweldig om te zien dat spelende kalf. Welke er bij mij echt uitspringt wat betreft foto's is toch wel het zogende kalfje.

    Mooi blog weer Arjen,

    Groeten,
    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Arjen,

    Mooie dag zo te zien en dat filmpje is erg grappig.
    Dat bekkie van die koolmees ziet en beroerd uit :-(
    Leuk om even met je mee te kijken.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Arjen,

    Heel leuk dat filmpje. Ik heb mij dat verschillende malen voorgenomen om dit soort dingen te filmen, maar het komt er nooit van.
    Hele mooie serie zo en de film maakt het geheel compleet.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk om je ontmoet te hebben, je hebt er een mooie serie van weten te maken, en dan de boef op een filmpje, super om te zien.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Arjen,
    Prachtige vogel foto's heb je maken met weinig licht. De herten staan er ook prima op met in de hoofdrol dat kleine mannetje. De filmpjes zijn ook mooi gelukt, geeft weer een andere beleving van het gebeuren.

    Gr,
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Arjan,
    Wat leuk dat je ook een filmpje in je blog hebt geplaatst. Vooral dat kleine hertje is leuker als je hem lekker in beweging ziet.
    Wat was het druk die donderdag. wellicht hebben we elkaar even de hand geschut, maar weet het niet zeker.
    Je hebt een mooie serie foto's geplaatst.
    Groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Arjen
    Ja..altijd leuk om te bezoeken de H.V. zeker in deze periode..waar je dan twee vliegen in één klap vangt..Het hutje/en de Wildbaan.
    En wat is daar dat jonge kalfje leuk..echt een blikvanger dit jaar..Het geeft zoveel extra's.
    En het is ook leuk om de mensen achter de site's te ontmoeten.
    Gr Henk
    p.s. Filmpjes zijn altijd leuk..helaas kan ik ze niet maken meer met mijn nieuwe camera.

    BeantwoordenVerwijderen