zondag 18 september 2011

Genieten van de Edelherten.

Afgelopen woensdag samen met Greet en Ben weer naar de Hoge Veluwe geweest.
In de ochtend wat rond gelopen en gereden door het park en in de middag een mooi plekje op de wildbaan gezocht.
Ik had niet verwacht dat we zo vroeg en lang van de edelherten konden genieten.
Heb erg genoten van het mooie schouwspel.
Wat foto's van deze middag.
Dit keer de meeste van het mannetje omdat ik die de vorige keer niet gezien had




 Overzicht van het veld





 Tegen de avond kwam de zon nog even door en vloog er een luchtballon over wat ook weer een mooi plaatje op leverde.

Het was weer een prachtige dag en hoop dat het weer en tijd het toelaat om binnenkort nog eens te gaan kijken.

10 opmerkingen:

  1. Hai Arjen,

    Ha, dus jij was die persoon die bij Greet en Ben stond! Ik had een heel ander iemand verwacht nav je profielfoto, sorry dat ik je niet even een hand gegeven heb.
    Mooie serie heb je gemaakt, met hele herkenbare beelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Arjen,

    Ook weer mooi uitgevoerd!
    Prachtige dieren en omgeving.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Arjen,
    ik heb met bewondering naar je foto's gekeken ze zijn geweldig.
    groetjes Herman

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arjen,
    Prachtige foto's heb je, en het is altijd wel gezellig daar.
    Als je nog een keer alleen avonds ga laat het me weten misschien kan ik wel mee gaan.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al van die mooie foto's! Geweldig lijkt me het om dit mee te maken, flink genieten van zulke momenten. Prachtig die burlende man.
    Groeten,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arjen
    Ja..Heerlijk om zo te genieten van de bronst..Dat kleintje was echt gaaf..Dat was gewoon een extraatje..boven de hinde's en het burlen van het mannetje.
    Mooie serie van de HV
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Arjen,

    Volgende keer ga ik toch even kijken wie er allemaal staan. Jammer dat ik jullie niet gezien heb.Aan de foto's te zien staan jullie meer naar rechts.
    Mooie serie. Leuk het hert met het kleine kalfje. Ik wil eigenlijk ook nog een keer gaan. Misschien donderdag wel.
    groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Edelherten mannen blijven toch het mooiste om te zien op deze plek, maar als je dan zo'n kalfje ziet....ja die steelt de show op dat moment.

    Heerlijke serie om naar te kijken Arjen.

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie serie, het is toch super om dit allemaal te mogen zien. Een prachtig edelhertmannetje, maar het kalfje steelt de show, wat stoer om zo dichtbij die burlende kolos te lopen.
    Ik verheug me alweer op het volgende beoekje
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit is echt genieten ,wat heb je hem er mooi op fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen