zondag 18 december 2011

Costa Rica de laatste

Het heeft even geduurd maar dan nu toch deel 4 en laatste deel.
Nog veel meer foto's gemaakt maar hoop zo de verscheidenheid aan vogels en dieren te hebben laten zien die we daar gezien hebben.

Snowy Egret (15)
 Mangrove Black Hawk (31)
 Black-necked Stilt (23)
 Roseate Spoonbill (8)
 Een roofvogel waar ik de naam niet van weet
 Brown Pelican (4)
 Brown Boody
 Leuk moment een dolfijn
 Wasbeer

 Luiaard ik denk de 3 teen

 Op de laatste dag nog 2 slangen tussen de takken
 Duif op een  mooie bloem
Costa rica een prachtig land om op vakantie te gaan zeker als je van natuur houd en in het bijzonder vogels.
Ik hoop dat ik jullie er ook van genoten van de foto's. 

en natuurlijk doe ik ook mee:
http://incantoimages.blogspot.com/2011/12/de-mooiste-foto-van-2011-wie-doet-er.html





10 opmerkingen:

  1. Subliem die vogels, het lijkt me een heerlijk land om een keer te bezoeken! Groeten, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arjen, wat heb je toch mooie dingen gezien!
    Ik hoop dat je de Nederlandse natuur nog steeds kunt waarderen na al dit moois.
    Dank je wel dat je ons laat meegenieten,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt veel gezien tijdens je reis.
    Hier ook weer een mooie serie aan vogelfoto's, maar de wasbeer springt er voor mij uit, om die zo in het wild tegen te komen lijkt me geweldig.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arjen,

    Leuk dat wasbeertje met zijn koppie tussen de takken door.
    Dolfijnen spotten is ook geweldig leuk. Je hebt heel veel soorten vogels gezien. Knap dat je van zo veel de naam nog kunt noemen.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Arjen
    Ja..dit is wel pr voor Costa Rica..En niet alleen voor vogelaars..Wat heb jij daar een supervakantie gehad..Echt prachtig..ik mis wel een beetje de landschapfoto's..om zo meer een idee te krijgen van het land..(misschien nog een logje :) ...
    Leuk dat je meedoet met yvonne..lijkt me echt leuk om te kijken wat men uitkiest..
    Gr Henk..en fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me voorstellen dat je nog veel meer foto's hebt gemaakt, er is daar zoveel moois te zien!
    Fijn dat je ons in een aantal series hiervan hebt laten mee genieten.
    Alvast fijne feestdagen en alle goeds voor 2012.
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Arjen
    Wat is de natuur toch mooi! Moet een geweldige vakantie geweest zijn, zoveel bijzondere dieren. Wat zul je genoten hebben!
    fijne feestdagen en een goed 2012!
    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Arjen,
    Is wel een prachtige reis geweest met alle die mooie vogels en dieren. En dat je alle namen erbij heb staan, lukt mij hier nog niet eens.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Arjen,

    Wat heb je daar toch fantastische foto's aan over gehouden. Prachtig man!

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is het een pracht land, met mooie kleuren aan vogels, met de slangen zou ik iets minder blij zijn..;-)

    Jammer dat het al het laatste deel is.

    Dank je wel voor het linkje te laten zien, wat zal het druk worden. Gezellig zo met z'n allen..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen