zaterdag 31 december 2011

De mooiste foto's van 2011

Het idee van Yvonne om een blog te maken van de mooiste foto's van het afgelopen jaar sprak mij wel aan dus aan de slag.
Blijkt toch een stuk lastiger dan ik dacht wat zoek je uit,de mooiste interessante of leukste .
Uiteindelijk tot deze keuzes gekomen.

Januari
Veel wandelingen in de polder gelopen,en dan is dit een types Nederlands plaatje.
Foto gemaakt bij Reeuwijk.
Februari
Weekje naar Texel geweest en daar vielen mij de Hazen het meest op in die week.
Maart
Mooi overzicht van de Polders bij Montfoort gemaakt van een toren waar je een mooi overzicht hebt van het gebied.
April
Tiengemeten
Deze maand voor het eerst naar Tiengemeten  bij aankomst op dit eiland  een prachtige fazant.

Mei
Wandeling Limburg
Prachtig wandelen daar met al die bloeiende bloemen.
Dit paadje is daar een mooi voorbeeld van.

Juni
OVP
Deze maand veel gezien in het OVP met unieke momenten.
Moeilijk kiezen dus mijn eerste IJSvogel van dichtbij.
Juli
AWD
juffer awd
Augustus
Heide maand
Prachtige paarse gloed van de heide

September
Hoge Veluwe
Heel veel plaatjes gemaakt van de brons op Hoge Veluwe toch voor de Spitser in de bloeiende heide gekozen 

Oktober
AWD
Net voor de vakantie nog even naar de brons.
November
Costa Rica
Het was erg moeilijk kiezen tussen al de foto's.
Het is de voor mij opvallendste vogel geworden. 
December
AWD
Veel gewandeld deze maand maar niet veel met de camera
Gekozen voor de bekendste bewoner van het AWD kan niet ontbreken in de overzicht. 

Iedereen een gezond en blog rijk 2012 gewenst.

13 opmerkingen:

  1. Hoi Arjen,
    geweldig zo`n foto jaar in een blog.
    Je hebt mooie, leuke momenten bij elkaar gezocht en ik kan mij indenken dat voor jou Costa Rica het hoogtepunt was.
    Was vast moeilijk daaruit een foto te kiezen maar deze vogel is inderdaad heel bijzonder.
    Het was leuk om naar jou mooiste momenten van 2011 te kijken.
    Ik hoop dat we in het nieuwe jaar weer een paar keer samen op stap gaan naar mooie gebieden.
    Voor jou een mooi wandel en foto jaar in goede gezondheid met heel veel mooie lichtpuntjes.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Arjen,

    Ook jij laat hier een fraai foto jaaroverzicht zien.

    De allerbeste wensen, en een gelukkig en gezond 2012.

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Arjen,
    Heerlijk om door je foto's te bladeren, het is een fraaie serie geworden! Costa Rica is heel bijzonder, ik kan me voorstellen dat je veel moeite had met kiezen (bekend probleem...)
    Een fijn jaar met veel mooie fotomomenten gewenst!
    Groeten, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arjen, Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Met veel plezier heb ik jouw keuze van 2011 bekeken, mooie landschappen, bijzonder vogels, herten en vos, een prachtige verzameling!
    Costa Rica is voor jou vast het hoogtepunt geweest, maar wat me hier toch weer opvalt is hoeveel moois ons eigen landje ook te bieden heeft, gelukkig had je daar ook een goed oog voor ;-)
    groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt ondanks de moeilijke keuze er een mooie serie van weten te maken. Prachtige momenten heb je mogen mee maken, de serie van je vakantie die heeft mij zeer zeker doen genieten.

    Voor 2012, veel foto plezier in goede gezondheid, liefde en geluk, geniet van de bijzondere momenten maar geniet ook vooral van elkaar.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arjen
    Gelukkig zag ik deze nog aan de zijkant bij update's staan..Ik vraag me af hoe ik die gemist kon hebben?..Maar ja...
    Zo'n paadje in Limburg..Een spannend paadje om te lopen..Ook het hollandse landschap is prachtig..(dat doe ik denk te weinig)..En Costa Rica..Ja..dat is het ultieme ..wat was dat een mooie vakantie voor jou..
    Ik heb je al de beste wensen gewenst..Maar ik doe het bij deze nog maar een keer..
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Arjen,

    Leuke serie waarin we de verschillende gebieden in Nederland te zien krijgen. Zo'n wandelpad in Limburg bijvoorbeeld is super.
    Je reis naar Costa Rica was ook heel speciaal en daar heb je een mooie keuze uit gehaald.
    Fijn 2012! Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Arjen
    De beste wensen voor het nieuwe jaar en nog maar heel veel mooie fotomomenten!
    Kan me voorstellen dat het moeilijk kiezen was. Vooral Costa Rica heeft zo veel moois opgeleverd. Leuke keuze ook voor het Hollandse landschap. De fazant is fotogeniek!
    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Arjen,
    De aller beste wensen voor 2012. Ik heb altijd genoten van je blogs en hoop dat er nog veel mogen komen. En misschien weer eens samen op pad gaan, als het weer wat beter wordt.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Arjan,
    Een heel mooi overzicht, veel landschappen, die had ik zelf niet veel, ondekte ik bij het uitzoeken. Ik ga voor de fazant, die foto vind ik de allermooiste uit jouw serie.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie samenvatting van je wandelingen, het opvallende vind ik dan ook dat ze uit een groot verspreid gebied komen.
    Veel wandel en foto plezier gewenst voor dit jaar.

    Groeten,
    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Arjen,

    Zo, jij hebt een hoop gezien dit jaar.
    Mooie series heb je er het afgelopen jaar in ieder geval van gemaakt.
    Was iedere keer weer leuk om andere plekken te zien.
    Prachtig overzicht.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Arjen,
    zo te zien is het een goed jaar geweest.
    ik hoop dat 2012 net zo goed woord.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen