zondag 15 april 2012

Groene Jonker

Elke week wel ergens aan de wandel en ook veel foto's van de wandelingen maar de tijd /zin ontbreekt de laatste tijd een beetje.
Zondag met mede bloggers Greet , Henk , Ghita en Herman naar de Groene Jonker geweest en dan moet er ook een blog komen vind ik.
Een mooi gebied waar je prima kunt vermaken als je van (water)vogels houd.
Ik was verrast van de vele Geoorde Futen die daar waren. Ook de Blauw Borst vond ik vandaag een hoogte punt.
 Kieviet


 Rietszanger
 Rietzanger
 Rietsgors
 Rietzanger
 Geoorde Fuut
  Geoorde Fuut
  Geoorde Fuut
 Grauwe Gans
 Blauw Borst
  Blauw Borst
 Kleine Plevier
Tureluur

Heb met plezier weer deze blog gemaakt hoop dat er weer wat regel maat in gaat komen.

12 opmerkingen:

  1. Hallo Arjen,
    Fijn weer een blog van jouw hand te zien.
    Wat heb je veel gezien in de Groene Jonker.
    Blauwborst,rietzanger en geoorde futen zijn toch geen alledaagse vogels.
    groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad al lang niets van je gezien, maar hiermee haal je de schade mooi in ;-)
    Prachtige soorten voor de lens, blauwborst, geoorde fuut, jullie hebben ongetwijfeld genoten!
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Arjen,
    jullie hebben ondanks de koude zondag toch veel moois voor de lens gekregen.
    Om iedere keer je foto's op het blog te zetten valt inderdaad niet altijd mee, met deze serie ben je in ieder geval weer aanwezig.

    Groeten,
    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arjen,
    het is goed dat je weer een blog gemaakt hebt want deze is wel weer erg mooi met al die mooie foto's van de groene jonker.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Arjan,
    Wat hadden we een paar mooie waarnemingen, blauwborst, geoorde futen.....mijn dag kon niet meer stuk.
    Leuk om jouw serie te bekijken, de foto van het groepje lammetjes is echt heel schattig.
    groetjes ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Arjen,
    Jullie hebben wel veel gezien, en prachtig op de foto gekregen. Ik zou graag ook eens geoorde futen zien en fotograferen. Ik ben blij dat je ook weer eens een blog maak.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Arjen,
    Jammer van het weer maar wel een heel lekkere serie platen kunnen maken. De Blauwborst heb ik zo nog niet hoor.

    Groetjes,
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Arjen,

    Jullie hebben je eigen prima vermaakt in dat prachtige gebied. Er is veel te zien daar en dat bewijs jij nog maar eens met je foto's. Ondanks het bewolkte weer een leuke serie kunnen maken.


    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice pics , the bluethroat has something especial!
    Saludos!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Arjen
    Ja..Dat was een heerlijke dag..
    En als ik bij jou de foto van de schapen zie..Dan denk ik "Had ik er ook maar een paar van genomen"..Want hij is wel erg mooi!!
    Ik ben wat laat met reageren..maar ja..Ik heb het gewoon te druk... En had vanavond eindelijk eens de tijd om de blogs te bezoeken..
    Vond het een heel gezellig dagje (moeten we meer doen)..Misschien wat meer wandelen :)
    Groetjes henk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vogels, die blauwborsten. de geoorde futen ga ik zeker ook een keer bewonderen!
    Groeten, Marion

    BeantwoordenVerwijderen